2019年8月6日

巴夏:你要對自己的人生負責

影片及轉載來源:https://www.facebook.com/groups/170489683622197/permalink/361440934527070/


2019-08-05 翻譯:笑笑^_^學進


問:
So in terms of following my highest excitement is
關於“跟隨我的最高興奮”
Bringing in my spirit, this spirit down through me into my expression...
就是讓 神性/靈性 通過我來表達出來
巴夏:
Yes.
是的!
問:
In terms of performing.
對我來說,就是“表演”
巴夏:
Yes.
好的!
Heaven on earth
把天堂帶臨人間
問:
Absolutely
確實如此
And I find that I create for myself blockages and ...
但我發現我在這個過程中有點“障礙”
巴夏:
Because?
因為什麼呢?
Why are you calling them blockages?
為什麼你把它稱之為“障礙”呢?
問:
I get thrown off
因為我被“甩”了
巴夏:
So what?
這又能怎麼樣呢?
問:
If I'm surrounded by energy, it thrown me off very quickly.
當我被神性能量包圍時,祂很快就把我給扔了出來
巴夏:
No, it does not throw you off
不!它不會把你扔出來的
You choose to be thrown off
而是你選擇被扔出來
問:
Yeah
是的!
巴夏:
It doesn't throw you off.
祂不會把你扔出來的
問:
I find it hard to hold my grounding
我發現:保持接地狀態,很難!
巴夏:
You choose to find it hard.
是你選擇難以接地(靈性落地)
You need to start taking responsibility for your experiences.
你要開始對你的人生體驗負責
Stop blaming the situation
不要再責備(任何)情況
And start understanding that you're reacting to the situation in a way that you don't prefer to.
要知道:是你,以自己所不喜歡的方式,來應對這種情況
And you need to ask yourself why
所以,你需要問自己“為什麼?”
問:
Yes.
是的!
巴夏:
Well, start examining that
開始檢視它吧!
Start exploring that
開始探索它吧!
It doesn't do anything
祂,什麼也沒做
It doesn't throw you off.
祂,並沒有把你給扔出來
It isn't difficult.
它,並不困難
It isn't hard.
它,並不艱難
You make it hard
是你讓它艱難
You make it difficult
是你讓它困難
You choose to be thrown off.
是你選擇被“甩”
Ask yourself why
你要問自己“為什麼?”
You would get something out of doing that
當你這麼問時,你就會有所領悟
And then you'll start understanding what that definition is,
你會開始明白你是如何定義這種情況的
And you let it go if it no longer serves you
如果這種定義不再對你有益,那就釋放它
But as long as you believe it serves you to choose being thrown off or choose experiencing difficulty
但只要你還認為“被甩”或者“有障礙”對你有益處
You will hold on to it, and won't let it go
那你就會繼續緊抓這個定義不放
So, but you have to first take responsibility for the actual experience.
但首先,你要對你的自身經歷負責任
You can't say that it's just something that happens
你不能說:“啊!發生了XX事”
I just get thrown off
“啊!我被甩了”
No, you don't.
才沒呢!
You choose to be thrown off for your own reasons
是你,因為自己的原因,選擇被“甩”的!
Find out what those reasons are
找出這些被甩的原因
And if you find out you don't prefer those reasons
如果你發現:自己不喜歡這樣的原因
Let them go
那就釋放它們
問:
Absolutely
說得太對了!
巴夏:
All right?
明白了吧?

畫作商品

如果您喜歡我的文章,請在文章最末按5下Like!
我將得到LikeCoin的回饋:)

回饋由LikeCoin基金會出資,您只要註冊/登入帳號(FB、Google帳號都可以註冊,流程超快),按L五次左鍵,可以贊助我的文章且完全不會花到錢!
支持創作,正向交流:)

可能喜歡