2020年8月25日

巴夏:藝術家的金錢與靈感

2020-08-24 翻譯:笑笑^_^學進

影片:https://www.facebook.com/100000634212044/videos/3474677672563339/UzpfSTEwMDAwMTY3NjAxNjY3NDozNTE5NzQ2MDExNDI0NTY1/

問:
Hey Bashar!
巴夏,你好!
巴夏:
And to you, good day!
你好!
問:
I'm really excited to be here
能來這裡,我真的很興奮!
巴夏:
All right
很好!
問:
And it's great to meet you.
很高興認識你!
巴夏:
You as well
我也是!
問:
And thanks for all the guidance you've given me over the past 3 years.
感謝你在過去三年來給我的諸多指導!
巴夏:
Thank you for applying them in your life
感謝你把這些應用到你生活中!
問:
All right. So I've been making music for like 3 years
謝謝!我創作音樂差不多三年了
巴夏:
All right
很好!
問:
And it's been like that, I really had a good time.
我真的很享受這三年的時光
It's reveals lots of things about myself to me
我也發現了自己內在很多東西
巴夏:
Yes.
好的!
問:
Some I wish to change, some I'm happy with right now.
有些是我想改變的,有些則是我樂意與之相處的
巴夏:
All right
好的!
問:
So it hasn't yet been able to support me financially,
只是音樂創作,目前還無法很好地在經濟上支持我
巴夏:
That's all right.
那沒關係
And it doesn't necessarily again remember have to be financial
你所需的,未必一定得有金錢才能實現
問:
Yes, like whatever way it comes
是的!敞開接受到來的一切形式
巴夏:
Abundance, once again, is the ability to do what you need to do when you need to do it.
再次提醒:富足,是你需要做的時候,你就能做到的能力
That's it.
僅此而已!
That's the definition of abundance
這就是富足的定義!
問:
All right.
好的!
So like the test of believablity about sometimes
關於“一個人,在一段時間內能否做到某事”的自我檢測
Like how long will I take to actually be the person that I vision myself to be
比如說,我要花多長時間,才能成為我想成為的人
And I think that's like right now down to like six month
我想,現在的我,最少需要六個月
巴夏:
All right.
好的!
問:
So I want like, what do you think like ...?
所以我想知道,你的看法?
巴夏:
What I think is irrelevant
我的看法,跟你的情況沒關係(不相關)
What you believe is the only relevant thing
唯一有關係的(相關的)是你所相信的
問:
But is it like accurate?
但你的看法,是不是更準確點呢?
巴夏:
What I think is irrelevant
我的看法,真的無關緊要
Because it might be accurate right now
即使此刻,我的看法更準確
And the next second,it might not be.
但下一秒,就未必準確了
It's up to you to keep choosing the idea of​​ how relevant that is for you
因為我的看法的準確性,取決於你是否不斷選擇相同的想法
Because you may change your mind tomorrow
可能到了明天,你的想法就變了
問:
OK!
好的
So, about past lives, can you give me some information about like what I have done in my past lives?
關於前世,你能否跟我說說,我在前世做過什麼事?
巴夏:
It's not you.
那個你,不是你!
Remember everything is simultaneous?
記得所有事情,都是同時發生的嗎?
問:
Yes, like a parallel version of me
記得,那是另一個平行版本的我
巴夏:
Yes.
對的!
問:
OK. So like...
好!那..
巴夏:
Why?
為什麼在乎?
問:
Am I been inspired to write about it?
我是否受到啟發,要去寫我的前世?
巴夏:
Well, then be inspired to write about it.
那就接受啟發,去寫你的前世!
If you feel inspired to write about it, what comes to you?
如果你有了靈感,想寫你的前世,那你想寫什麼呢?
What's the first thing that pops into your head when you feel inspired to write about it?
就是你有了寫前世的靈感後,你頭一個想寫的是什麼?
That's the way to work it.
寫作,就是這麼做的!
Not say: What is it? And then I might get inspired about it.
不是說,要先知道我的前世後,我才可能有寫作的靈感
Be inspired and the information will pop into your head, if it needs to.
是有了靈感後,你需要的信息就會“湧入你的腦袋”
Yes?
明白嗎?
So are you inspired to do that?
你是否真的受到啟發,要去寫書呢?
問:
Yeah!
是啊
巴夏:
Are you excited about doing that?
對此,你感到興奮不?
問:
Yeah!
興奮!
巴夏:
What just pop into your head?
那你這時腦中想的是什麼?
問:
Just to write!
去寫
巴夏:
About what?
寫什麼呢?
What life?
什么生活?
What era?
哪個年代?
問:
About Atlantis
關於亞特蘭蒂斯
巴夏:
All right! Thank you!
好的!謝謝!
You can start there!
你可以從此處著手!
問:
Okay! So any information to me about that?
好!你能否跟我分享一些相關信息呢?
巴夏:
Not going to write it for you
我才不會替你寫呢!
問:
All right
好吧!
巴夏:
Despite the fact that we are quasi-physical.
雖然我們目前是“類實體”狀態
We do not function as a ghost writer
我們可不是一個 代筆作家 / 影子寫手(電影)
問:
All right!
好吧!

畫作商品

如果您喜歡我的文章,請在文章最末按5下Like!
我將得到LikeCoin的回饋:)

回饋由LikeCoin基金會出資,您只要註冊/登入帳號(FB、Google帳號都可以註冊,流程超快),按L五次左鍵,可以贊助我的文章且完全不會花到錢!
支持創作,正向交流:)

可能喜歡